Kaip Lietuvos Seimas, uždraudęs kailių fermas Lietuvoje, praktikuoja šariatą?
Islamo Centras džiaugiasi prieš kelias savaites organizacijos „Tušti narvai“ pasiekta pergale prieš kailių fermas Lietuvoje – Seimas nusprendė jas uždrausti. Vienas islamo religijos principų yra, jeigu tik įmanoma, išvengti žudymo. Lygiai taip pat ir su gyvūnais. Gyvūnų gyvybė islame laikoma svarbia, todėl islamo teisė draudžia žudyti gyvūnus vien dėl kailio, papuošalo ar kito prabangos reikalo.
Tokia veikla yra ypač gėdinga šiame amžiuje, kai prieš mus yra daugybė alternatyvių medžiagų, kurios šildo geriau nei tikras kailis. Pranašas Muhamedas, tebūnie jam taika, yra pasakęs: „Tas, kuris nužudys paukštį dėl linksmybių, ras tą paukštį Teismo Dieną sakantį: „Mano Viešpatie, šis žmogus mane nužudė dėl linksmybių ir visai be reikalo [t. y. ne dėl maisto].“ Tai reiškia, jog šis veiksmas buvo nuodėmingas, ir už jį žmogus bus baudžiamas Teismo Dieną.
Taip pat ir sportinė medžioklė islame yra draudžiama, kai gyvūnas yra medžiojamas ne dėl maisto, bet kaip trofėjus. Net vabzdžių nužudymas jų kolekcionavimui yra mažų mažiausiai problematiškas. Atimti gyvybę gyvūnui dėl prabangos laikomas nuodėme islame, o gražus elgesys su gyvūnais skatinamas pačio Pranašo Muhamedo, tebūnie jam taika.
Todėl musulmonai džiaugiasi kailių fermų uždraudimu Lietuvoje. Iš tiesų, šis draudimas yra ne kas kitas, kaip islamo teisės ir islamo įstatymo – šariato – praktika.